vrijdag 2 oktober 2009

weekendje weg

nee vandaag even geen kaart ik heb geen tijd meer gehad om er een te maken erg he

wij hebben woensdag besloten om naar nederland te gaan dit weekend
ten eerst viert ons mam haar verjaardag en ten tweede is het hier kermis( nouja kermis er staan 2 kramen) en die staat hier in de straat "boven" mij (het loopt hier wat schuin af vandaar dat als je hier kijkt het lijkt dat die straat boven ons is.)
en dat begint morgenmiddag en ze mogen tot 12 uur doorgaan en dan zondag ook weer maandag en dindsdag valt het nog wel mee iedereen naar school dus ze beginnen dan later en stoppen om 8.00 uur en dan gaan ze weer maar goed het maakt niets uit ik kan nu lekker naar nederland toe

ik wens iedereen meteen een heel fijn weekend toe

liefs jacinta

10 opmerkingen:

  1. Een heel fijn weekend gewenst !
    Geniet er maar van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk voor je zeg!!
    ;)

    hihi!!

    liefs mildred xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je een heel fijn weekend en veel plezier in nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo jacinta
    nou heel veel plezier hier in nederland
    en doe het rustig aan hoor

    en een fijne verjaardag

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je moeder.
    En voor vandaag welkom thuis!
    Hopen dat je niet te veel last van de kermis mag hebben.Het is wel leuk,maar zo dicht bij huis lijkt me ook niet echt gezellig.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noomen ze dat bij jullie ook Ducasse? En heb je het leuk gehad in Nederland? Lekker genoten????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacinta
    Ik gun je ze van harte en als dat niet zo was had ik minder opgestuurd.
    Ook het kaartje vond ik leuk om op te sturen omdat ik weet dat je het waardeerd.Het maakt niet uit wat je opstuurd zolang je het iemand gunt.
    Als ik nog iets bij je zie wat ik leuk vind dan gil ik wel.
    Ik ben blij dat je het leuk vind.
    Dikke kus Corry

    Ps Ik vind je afdrukjes leuk en je kaartje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jacinta!

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Hoe is jou weekend geweest in Nederland? ik hoop dat je er van hebt kunnen genieten ondanks het nederlandse weer!

    veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij ons in het dorp en de omgeving noemen ze die kermissen of dorpsfeesten Ducasse, waarom weet ik niet. Bedankt voor je berichtje. ik wacht op Chronopost, normaal gesproken krijg ik je stempeltjes vandaag en dan gaan ze morgen op de post!

    BeantwoordenVerwijderen