woensdag 21 oktober 2009

zo hier is er weer een tja ik heb deze week lekker zitten knustelen en hier is het resultaat
ik heb gewoon wit cardstock gebruikt daarop toga papier en toen de 3d (het is een pyramide geworden ben er niet zo weg van van de pyramide maar goed ik heb er nog een hoop liggen dus maak ze toch maar)
ikheb het toga papier bewerkt met een randpons en verder alleen twee papieren sneeuwvlokjes en meer niet want de 3d is al druk genoeg vond ik
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

liefs jacinta

10 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart!! ben zelf niet helemaal van de pyramide's maar ik vind dat je deze wel heel erg mooi hebt 'gepimpt'!
    die randpons is echt super, zou hem ook wel willen hebben! ;)

    doei doei xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Jacinta.
    Pyramids vind ik best leuk om te doen, maar dan wel met scrap eromheen, anders zijn ze saai.
    Leuk dat je ook bij mijn dochter bent gaan kijken.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje zeg! Ook ik ben niet weg van de pyramides... maar deze vind ik toch wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacinta.
    Een leuk kaartje en hele lieve kleurtjes.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is maar net wat je met die pyramideplaatjes doet...soms verbouw ik ze ook hoor!
    Maar je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt!!
    super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel mooi Jacinta

    fijne dag

    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje je kaartje gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem toch heel erg mooi geworden en je bent niet de enige ben ook niet zo voor de pyramides maar goed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje is het geworden!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen