woensdag 30 september 2009

deze aardbei is van mij

is dit nu niet een heel lief muisje??
ik kocht gisteren het papier wat ik gebruikt heb(toga) en dacht daar ga ik meteen mee aan de slag dus ik gaan zoeken naar een plaatje en ik kwam toen dit moreheadmuisje tegen
ik kreeg pas geleden nog wat bloemen van Karin(bedankt) en laat daar nou toevallig precies de goede kleur bij zitten tuurlijk weer wat takjes erbij (ik denk dat ik verslaafd ben aan die pons) en wat strassteentjes onder in de hoek

liefs jacinta

14 opmerkingen:

  1. prachtige kaart hoor leuk zo met die vormen van groot naar klein en inderdaad het muisje is super lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Jacinta wat heb je dat leuk gedaan erg orgineel en je zou zo de aardbei ervan af happen!! Yummy!

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo jacinta
    wat een mooie kaart heb je gemaakt
    ook leuk met de vormen
    leuk gedaan
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart heb je gemaakt ook je ander op je blog zijn schatjes gr tanja nwe volger haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supermooi kaartje!! heel leuk die nestabilitie's en dan dat muisje onderaan!!

    tot zaterdag!?!?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje Jacinta....heel leuk gedaan hoor....een schatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jacinta,

    Dat muisje komt me bekent voor.
    Ik heb, misschien al 15 jaar terug, ooit een schilderij van 9-D gemaakt en die muisjes leken hierop.
    Mooie kaart hoor!
    Wie vindt muizen nou eng!?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooi kaart, past allemaal zo mooi bij elkaar, en ja die takjes pons is super leuk en mooi om te gebruiken he !!!


    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuke kaart;)
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het muisje is om op te vr......eten! Alsof je hem er zo uit kunt pakken! Deze kaart is erg apart van indeling en prachtig van kleur!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje! heel erg mooi gedaan xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jacinta
    Je kaartjw is schitterend en net als mijn voorganger...om op te vreten.
    Je afdrukjes heb ik net binnen gehad en ook je kaart, wat lief zeg dat je er een kaartje bij hebt gedaan.De afdrukjes zijn erg leuk.
    Dikke kus Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mmmmm, die aardbei is om op te vr....
    Leuk hoor, de kerstkaart eronder is ook erg leuk.
    Veel plezier in Nederland van het weekend hoor!!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen