dinsdag 20 oktober 2009

petit lutin

dit kaartje heb ik gisteren zitten maken omdat ik mijn puffy (van tulip)wou uitproberen
het is heel geinig spul je brengt het aan en je verhit het met een heatgun en dan zie je het gewoon omhoog komen net of het sneeuw of bont is ik heb er hier alleen op de rand van de muts niet genoeg gedaan maar volgende keer beter
ik heb roodcardstock gebruikt een restje kerstpapier van toga mijn stempel door de cuttlebug gehaald en met su inkt de rand bewerkt wat uit geponste sneeuwvlokjes erbij en klaar omdat het papier toch best druk was

en wie weet wat een petit lutin betekent??

liefs jacinta

9 opmerkingen:

  1. zo, daar ben ik weer!!!
    wat een lief kaartje!! heel mooi dat sneeuweffect!
    nou, dan nu petit lutin;

    petit dat weet ik wel; klein!
    lutin is snotneus!!
    dus kleine snotneus!!!
    of als ik naar de stempel kijk, kleine kabouter!

    nou de rest, behalve marjanne! hihi!!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kerstkaartje en ja petit weet iedereen wel maar lutin?????????

    fijne dag

    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kaart schitterend hoor heel mooi gedaan en wat de vertalling betreft ik denk klein mannetje of zo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Jacinta! Mooi effect geeft de puffy paint!
    Petit lupin... Ik denk: kleine kabouter...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet het maar ik mag het niet zeggen.... :)
    Heel mooi kaartje, leuk dat stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk kaartje geworden zeg.
    wat geeft dat toch ook een leuk effect,idd net alsof het een bontje is..mooi ingekleurd ook,je bent weer lekker bezig geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en, wat is de betekenis????
    wie o wie had het goed?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de letterlijke betekenis is eigenlijke kleine elf maar goed dat wist ik nog niet toen ik hem erop zttte ik dacht toch ook dat het een kabouter was hahahaha die is goed he

    BeantwoordenVerwijderen