vrijdag 23 oktober 2009

zusje op vakantie

snik snik snotter nu is mijn zusje op vakantie en kan ik haar dus niet iedere dag bellen zoals wij normaal gesproken doen( behalve in het weekend dan)
ja echt waar wij bellen elkaar iedere dag en soms meerdere keren per dag en meestal is het dan niet voor een paar minuten nee hele verhalen soms echt lachen maar we maken ook gerust kaarten samen( jawel dat gaat heel goed) of we moeten bekijken wat we gaan bestellen en waar of heb jij een idee voor dit of dat??
het is zo fijn om zo'n geweldige zus te hebben dat dat toch het moeilijkste is van ver van elkaar wonen maar gelukkig hebben we de telefoon en internet

ik zag trouwens ook dat ze vergeten is om iets op haar blog te zetten vanwege het feit dat ze er niet is dus voor degene die al denken:

ons mildred is een weekje op vakantie en komt volgende weer zaterdag pas weer thuis

liefs jacinta

9 opmerkingen:

  1. ik hoop dan dat ze een fijne vakantie heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saai voor jou, maar dan maar véééél op blogspot komen hahahaha en prettige vakantie aan Mildred!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Jacinta...ik kan me dat heel goed voorstellen hoor dat je haar mist!!
    Dat betekent dat jullie heel veel van elkaar houden en dat maakt mij altijd blij!!
    Ikzelf heb nog VIJF zussen...nog wel..... want ik ben de jongste en daar ben ik ook gèk op!!
    Voel je maar bevoorrecht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je haar missen en als ze straks weer terug is hebben jullie heel wat bij te beppen. Een heel fijn weekend.

    XXXXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je gezien dat Mildred de candy van GeWe heeft gewonnen? dat is een leuke verassing voor haar als ze terug komt van vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Mildred heeft de candy van GeWe gewonnen! Leuk hoor! Het is niet leuk dat je zus weg is, maar je hebt ons, dus mocht je iets kwijt willen iedere dag...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacinta,

    Wil jij misschien het adres van Mildred even doorgeven via info@ge-we.nl dan kan ik de candy vast naar haar opsturen.

    Alvast bedankt!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je het weekend doorgekomen? Beetje snertweer, dat wel... morgen weer werken....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga niet werken, ben ziek, bronchite, koorts.... wat een pech!

    BeantwoordenVerwijderen