woensdag 14 oktober 2009

award time

Deze award heb ik gekregen van cristel .Heel erg bedankt daarvoor,maar er zijn regeltjes aan verbonden
1.zeg dank je wel tegen de geefster ervan(dus bij deze bedankt cristel)
2.vertel 10 eerlijk dingen van je zelf (dat gaat moeilijk worden)
3.geef hem aan 9 andere

dus hier komen ze
1 ik heb de liefste zus op de wereld
2 ik praat best graag en veel
3 sta altijd klaar voor iedereen
4 bloos makelijk bij onbekenden
5 heb twee schatten van kinderen
6 ik heb een eigenwijze man maar wel lief
7 wou toch wel graag terug naar nederland maar helaas word dat moeilijk
8 moet toch echt aan de lijn gaan doen
9 vind kerstkaarten maken moeilijk
10 vond het moeilijk om 10 dingen over mezelf te schrijven


ik mag hem nu dus ook weer doorgeven hier komen de namen

corrie
akkina
saskia
martina
tanja
milnie
wendy
marjanne
zo alvast 8 nu nog 1 maar ik vind het moeilijk om te kiezen hoor zou hem graag aan iedereen willen geven
dus de 9 is voor ..... degene die hem oppikt

liefs jacinta

8 opmerkingen:

  1. hahahahaha ik heb hem er net op gezet, ik kraag hem van Jolanda en je lrijgt hem ook van mij! Ik heb je post ook gekregen vandaag, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award je verdiend hem en bedankt hoor!
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhh!!! Super lief! Mijn allereerst award! echt heel lief! Dank je wel!!

    Groetjes,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi jacinta GEFELICITEERD met je award en wat heb je weer een schatjes van kaarten gemaakt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award.
    en bedankt dat je hem ook aan mij geeft,
    zal hem morgen even op mn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Jacinata,
    Dank je wel(bloos)...........kom hem vanavond ff ophalen.......hihihi.
    Want ik moet gaan werken....jammer genoeg.
    Liefs Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi jacinta
    Gefeliciteerd met je award en ik zie dat je het moeilijk vind om 10 dingen van je zelf te vertellen. Heb ik ook hahaha
    Ik zal je vandaag even mailen.
    Ben ik de Corry die op het lijsje staat.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen