dinsdag 29 juni 2010

warm warm warm


ik neem aan dat het bij julli ook zo warm is hier in ieder geval wel zeg
ik heb dit kaartje een tijdje terug gemaakt op bestelling voor iemand
ok het is wat zoek maar dat paste wel bij de trouwkaart

ik heb ,denk ik , al een week niets meer gemaakt omdat mijn hobbykamer op zolder is en het daar heeeeeeel warm is
trouwens ook niet veel tijd gehad moet ik eerlijk zeggen met examens en scholen inschrijven en dergelijke
gisteren ons erwan ingeschreven op de volgende school
vandaag is hij begonnen met zijn examens en morgen ook (gelukkig is dit een veel korter en makelijker examen) dan volgende week ons laura in gaan schrijven en dan is het klaar hoop ik

liefs jacinta

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jacinta

    Ja, het is hier ook erg warm!!
    Je trouwkaart is prachtig geworden.Mijn hobbykamer is ook op zolder, dus ook een sauna, ik probeer ,s avonds wel wat te doen, maar overdag luk dat echt niet. succes met de kids en een fijne dag
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hier is het ook megaaaaaa warm! vervelend dat je hobbykamer op zolder is, is altijd zo onhandig om alles voor even te verplaatsen ;-) Wens je zoon veel succes namens ons!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje ja hier is
    het ook een beetje te warm vind ik hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben weer aan het werk in Parijs het is hier om te stikken, ik mis Picardieieieieie lang leve donderdag dan mag ik er weer naar toe!!
    Dit is een heel lief kaartje zeg...
    Sterkte met je brevettende zoon!! hij zal het ook wel warm hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supermooie kaart zeg!!!
    een echte trouwkaart!

    ga ook een berichtje zetten op hj voor jou, over 'den toobs'

    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie trouwkaart geworden. Het boeketje is erg mooi.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje mooie kleur en troost je maar het is bij mij op het appartement 28 graden dus bij mij komt ook heel weinig te voorschijn hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Jacinta,lief plaatje,zo mooie kleur papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is weer helemaal toppie
    echt heel mooi gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow, what a fantastic card, so beautiful !!! I love the colors, the combination of papers and the wonderful image, great card !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen