woensdag 9 juni 2010

trouwkaartje




dit kaartje heb ik gisteren zitten maken want iemand hier vroeg om een trouwkaartje en nadat ze in mijn map zat te kijken met 3d vellen kwam ze deze tegen en wou die graag hebben ok dat kan
ik heb gewoon beige cardstock gebruikt, een "kante"kleedje (het is gewoon van papier maar sttt dat zeggen we niet) waar ik met de brillance inkt overheen ben gegaan om het witte er wat af te halen daarna er een rondje opgeplakt en toen de 3d
wat bloemen en een charm wat liquidpearls en dit werd het
vind hem zelf wel sjiek geworden jullie ook??(tja misschien wel helemaal niet dan mag je het ook zeggen hoor)

liefs jacinta

11 opmerkingen:

  1. hoi Jacinta ik vind je kaartje beeld en beeldschoon!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel chique kaartje Jacinta, en heel mooi afgewerkt met toepasselijke items.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel chic hoor en je charm vind ik zo leuk erbij
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een schitterend kaartje en het
    is zeker heel chique

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt prachtig, ik vind dat kantje echt prachtig de inkt geeft er iets extra's aan.
    Super gewoon !!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOI jACINTA
    IK VIND JE KAART HEEL STIJLVOL

    GROETJES ANNEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje, prachtig!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is prachtig geworden.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Mildred,zo lief plaatje.
    Echt heel stijlvol.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! wat een romantisch kaartje! heel leuk.
    Hoe is is de BAC koorts al toegeslagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superchique, schrijf je dat zo?
    erg erg erg erg mooi!!!

    liefs mildred xxx

    BeantwoordenVerwijderen