zondag 13 juni 2010

nieuwe buren

jaja jullie lezen het goed wij hebben nieuwe buren (lol)
het huis staat al meer dan een jaar leeg en van de week zagen wij ineens wat bewegen nu blijkt er een poes met 5 kleine katjes onder de heg te zitten en soms komen ze even naar buiten
het is niet makelijk te zien want we hebben de foto vanuit ons slaapkamer raam gemaakt
het is wel schattig om te zien hoor 5 van die kleine dingen die door het gras proberen te lopen en zo gauw ze iets horen dan rennen (nouja ze proberen te rennen) onder de heg terug naar mama
er is 1 bruintje en de rest is grijs achtig
hoe oud ze zijn dat zou ik echt niet weten en ook niet hoelang ze daar al wonen wij hebben wel wat te bekijken zo

liefs jacinta

6 opmerkingen:

  1. o zo lief kan je er eentje op sturen naar me (lol)
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zoooooo leuk....twee achtereenvolgende jaren hebben wij onder onze stacaravan....in de doos van het gras...een nestje katten gehad...schuw dat ze waren maar zo lief!!
    Alleen dit jaar niet maar ik had wel een stille hoop...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacinta, via via op je blog terecht gekomen. Ik heb met veel plezier al je moois bekeken. Ben ook je volger geworden. Zou 't leuk vinden als je bij mij ook eens een kijkje komt nemen. Veel plezier met je nieuwe,schattige "buren".
    groeten Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzetend leuk! wij hebben in Picardie een halfwilde kat die nu kat aan huis is en bij de buren woont. We hebben haar gezamelijk laten steriliseren want ze heette niet voor niets Monique (en dat weet jij wel wat ik bedoel, deux qui la tiennent... hahahaha) Daarna is ze een stuk rustiger geworden en nu heeft ze een prinsessen leven op de bank van de buren. Haar zoon Jean Camille, de enige die enigzins aaibaar was,is helaas onlangs overleden, het wilde katten bestaan gaat niet overrozen... Enig zo'n nestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooooooooooooooo wat schattig!!
    hebben ze al namen?????

    hahahaaaaaa

    hup holland!

    BeantwoordenVerwijderen