vrijdag 11 juni 2010

examens

zo even geen kaartje maar een berichtje
ons laura begint volgende week aan haar eindexamens dus toch wel spannend vooral ze gisteren zag dat ze niet geaccepteerd is op de scholen waar ze naar toe wou (op 1 staat ze op de wachtlijst de rest geweigerd) dus dat was even paniek gisterenavond hier en moeten we dus nu opnieuw gaan zoeken en hopen dat ze toch ergens terecht kan ze wil heeeeel graag dierenarts worden maar dat is dus toch te hoog gegrepen voor haar nu zijn we aan het kijken voor de universiteit want daar zou ze eventueel dus wel naar toe kunnen en dan misschien toch nog altijd een gok kunnen wagen voor dierenarts
als zij dan klaar is heeft ons erwan een klein eindexamen wat dus ook weer spannend word dus jullie zien wel het word hier druk druk druk met leren (waar ze al een hele tijd mee bezig zijn gelukkig)
ik hou jullie wel op de hoogte hoe het allemaal gaat verlopen

liefs jacinta

7 opmerkingen:

  1. Ach wat sneu nou weer, anders moet je het in België proberen, hoewel ze daar nu ook een stop op franse studenten hebben! getver het is niet makkelijk hier voor de jonge lui he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat sneu nou voor haar....
    Het valt al niet mee voor de jeugd om te kiezen waar ze naar toe willen en als ze dan ook nog uitgeloot worden is het dubbel sneu.
    Ons Danique heeft haar droom ook via een omweg waar kunnen maken, dus blijf hopen!!!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hier is de 1e week al achter de rug nu nog volgende week en dan is het afgelopen wens je dochter heel veel s6 met haar examens
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim voor haar dat er 1 afval, en wens haat heel veel s6 met haar examens.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi!!

    he wat sneu voor laura!!!
    ik ga je nu meteen bellen!!!

    mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jcinta, ik kwam via via op jouw blog terecht en vind het altijd zo grappig dat je zo de hele wereld rond komt he? Je maakt erge leuke kaarten heel anders dan de mijne maar dat is juist zo leuk. Ik ben je volger geworden en hoop dat je ook eens bij mij komt neuzen ik heb een leuke candy op mijn blog staan, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes voor de kids bij hun examens! Ik hoop dat er toch nog een oplossing aandient voor een eventuele opleiding, het is zo belangrijk dat ze iets kunnen gaan studeren wat ze graag willen, het stimuleert altijd en ze met plezier studeren is een groot goed!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen