donderdag 17 juni 2010

examen begonnen

zo ons laura is vandaag begonnen aan haar examens. ik was al voor 6.30 wakker gewoon van de zenuwen (ik weet het ben nu een maal een raar mens hahahahaha)
xavier heeft haar al vroeg weggebracht want ze moest uiterlijk 7.45 op school zijn (inderdaad dat is vroeg) en is dan om 12.00 klaar met haar philosophie
dan morgen ook weer en volgende week ook nog (woensdag is ze om 16.00 klaar)
wat een spanning allemaal he?? en als ons laura dan klaar is dan begint 29/6 ons erwan ik zal blij zijn als het begin juli is en we de uitslagen hebben hoor

liefs jacinta

4 opmerkingen:

  1. Hallo Jacinta,

    Volgens mij is moeder veel zenuwachtiger dan de kids!?Succes voor beiden!

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende tijden. Heel veel succes voor allebei.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOO meid ik leef met je mee, ik ben blij dat ik die ellende achter de rug heb zeg! Toen Areski z'n bac had, deed Tarik z'n brevet en vervolgens sprong hij van een muur en brak hij zijn twee polsen, de dag van de uitslag van Areski, dat hebben we toen niet echt gevierd... Bij Saskia was de stress wat minder die had zoveel punten in het vooruit, die kon haast niet zakken, maar toch hè... en vorig jaar was het Tarik die ons verrast heeft met het halen van zijn eindexamen! Dat was een donderslag bij een heldere hemel, niemand dacht dat hij het zou halen!!
    Nou meidje sterkte sterkte sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacinta,

    Heel veel sterkte voor je gezin, maar je zal zien het komt allemaal op zijn pootjes terecht!

    ( je kaart is aangekomen hoor)

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen