maandag 14 september 2009

een bosje bloemen

hehe eindelijk weer eens een kaartje gemaakt
ik sta volgende week hier op de jaarmarkt en wil daar gaan proberen kaarten te gaan verkopen dus moet er wel voor zorgen dat ik verschillende onderwerpen heb vandaar dit bloemenkaartje
ik heb gewoon witcardstock gebruikt als ondergrond scrappapier van toga en die ook gebruikt met een nestabilitie het groen is van colorcore
een bloemetje erbij en een labeltje wat ik van een vriendin kreeg
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

liefs jacinta

9 opmerkingen:

  1. hij is heel erg mooi die moet wel verkocht worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart weer ....... veel succes hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief kaartje, wat leuk dat je op de jaarmarkt staat! spannend.
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het heeft even geduurd maar dan kom je wel met een hele mooie!!
    erg leuk die wordt verkocht weet ik zeker!1

    liefs mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey,

    Hele leuke kaart en succes met de verkoop !!!!

    grtjs , Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer mooi gemaakt hoor.
    ik zou dat ook heel graag gaan doen mijn kaartjes verkopen.
    hoeveel vraag jij eigenlijk voor een kaart.
    Dan heb ik een idee.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooooo maar deze verkoop je wel hoor
    hij is preachtig

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje hoor! Weet zeker dat die wel verkocht wordt.. xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen