dinsdag 22 september 2009

jaarmarkt

gauw even een klein berichtje om jullie te laten weten dat ik op de jaarmarkt toch 18 kaarten heb kunnen verkopen
de scrapkaarten of stempelkaarten lopen hier niet zo heel goed moet ik eerlijk zeggen
de 3d vloog de deur uit
ik heb er in ieder geval meer verkocht dan vorig jaar
verder heb ik ook een hele hoop "rommel" kunnen verkopen dus dat schilt ook al weer een hoop en het bracht toch weer lekker op alles is mooi mee genomen

ik heb geprobeerd bij iedereen die iets nieuws heeft gemaakt een berichtje achter te laten ben ik je toch nog vergeten dan zeg het maar en kom ik alsnog kijken

liefs jacinta

7 opmerkingen:

  1. nou dat heb je dan toch maar weer goed gedaan he! 18 kaarten en nog rommel, welja, je moet zeggen hele leuke spullen!!!!
    wat heb je nu gedaan met het smurfendorp van Erwan?

    xxx mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis maar goed dat ze in frankrijk je nederlandse rommel niet begrijpen... haha. Misschien een tip: als 3d daar beter verkoopt waarom maak je van je stempels dan geen 3d... zoveel werk is het niet... en nog leuk ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi.
    Dat is zeer goed he dat er zoveel verkocht zijn.
    Daar kan je weeral nieuwe hobbyspullen aanschaffen dan.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed zeg dat je zoveel verkocht hebt! nee schrapkaarten verkoop ik meestal aan de engelsen die bij ons in de buurt wonen. grappig is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow dat is best wel veel hier raak je ze gewoon niet kwijt. Er zijn hier denk ik teveel mensen die kaarten maken. Maar super voor je want dan kun je weer heel wat moois maken.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jacinta
    Ikzelf maak ook kaarten voor mijn zorgcentrum waar ik vrijwilligster ben....de meeste mensen willen de gewone 3d kaarten ,die verkoop ik dus veel meer dan de modernere soorten!
    Maar heel fijn dat je dat nu weet voor de volgende jaarmarkt...kan je je goed voorbereiden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat vind ik nu eens leuk voor je dat je zoveel verkocht heb kan je weer lekker nieuwe dingen kopen voor je kaarten

    BeantwoordenVerwijderen