dinsdag 22 september 2009


wat blijven magnolia toch leuke stempels vinden jullie ook niet ik kon de verleiding niet weerstaan en dacht maak toch een stempelkaartje ( mocht hij niet verkocht worden en komen een hoop verjaardagen aan dus hij komt altijd van pas)
ik heb toga scrappapier gebruikt, bazzil papier
mijn stempel op aquerelle papier gestempeld en daarna door de cuttlebug gehaal met een nestabilitie het randje met wat distressinkt bewerkt maar dat zie je niet zo goed op de foto
het plaatje ingekleurd met mijn potloden
bloemetjes met brad vast gezet en daarachter die pareltjes geplakt die ik gisteren hier een winkel vond
liefs jacinta

10 opmerkingen:

  1. wat een schatje weer Jacinta;)!

    fijne middag
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieffie.... die pareltjes zijn ook mooi; heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een droppie!! Zo lief!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden Jacinta! Heel mooi ingekleurd met al die rose-tinten!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo jacinta

    ze blijven inderdaad mooi

    je hebt er ook wat moois van gemaakt
    leuke kaart

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!!

    wat een ongelooflijk mooi kaartje zeg!!!
    heel leuk met die kraaltjes bij die bloem!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacinta
    Wat een leuk kaartje.
    Lieve zoete kleurtjes.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen