zondag 8 november 2009

ziekenhuis

zo ik ben weer terug zeg
ons laura werd vanacht wakker en had hele erge buikpijn( wat ze al eens meer heeft gehad en we hebben ook een echo laten maken en foto's) ik haar een pijnstiller gegeven zij weer terug te bed en ik ook maar echt slapen doe je niet dit was om 5.30. om 7.30 hoor ik haar overgeven van de pijn en heb toen ook gezegd hup eruit wij gaan naar de eerste hulp dit is niet meer om te doen ze liep krom van de pijn echt heel zielig ze is namelijk niet iemand die vlug klaagt dat het zeer doet
daar aangekomen werd ze meteen geholpen en het zijn dus haar ingewanden
ze gaat wel iedere dag naar de wc maar misschien niet genoeg en er kan wat blijven zitten en die veroorzaakt dan de pijn
ze heeft nu wat sterkere pijnstillers gehad en iets om beter naar de wc te kunnen en ik moet haar eetpatroon gaan aanpassen
nu moet ik morgen toch even naar de huisarts dus dat komt goed uit kan ik dat mooi even allemaal navragen en kijken wat ze wel en niet mag hebben want in het ziekenhuis zeiden ze al eetpatroon aanpassen eventueel met een dietiste om ervoor te zorgen dat ze eet wat ze moet hebben
ik ben dus best wel moe dat snappen jullie wel
ons laura ligt ondertussen op de bank te slapen want ze is natuurlijk ook helemaal opgebrand die heeft dus helemaal niet geslapen sinds 5.30
het is echt zielig om haar zo te zien liggen hoor
meestal duurt het maar een dag en dan kan ze weer gewoon verder laten we het hopen want zaterdag krijgt ze visitie want dan word ze alweer 17 waar blijft de tijd??

ik wens iedereen nog een fijn weekend toe

liefs jacinta

10 opmerkingen:

  1. hey jacinta
    Als je je kind ziet afzien is altijd een grote ramp wil je zo de pijn overnemen,hoop dat ze snel weer aan de betere hand is voor jullie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Jacinta!!

    Wat afschuwelijk voor dr zeg! Toen ik je verhaal aan het lezen was (de eerste paar regels) dacht ik, ojee, toch geen blindedarmontsteking? Maar dit is ook echt geen pretje, heel je eetpatroon omgooien.
    Veel sterkte er mee. En beterschap gewenst voor haar.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jacinta
    Wat vervelend allemaal; wens je dochter beterschap van mij
    en rust maar lekker uit

    fijne zondag

    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat een verhaal!! Vervelend hoor... geen baguettes meer maar stevig bruin brood misschien?? Mijn oudste zoon gaat veel beter naar de wc sinds hij in NL alleen bruin brood eet. Zodra hij in Frankrijk zijn geliefde baguette eet verstopt hij weer... Rust maar goed uit van alle emoties!
    Morgen stuur ik je le Monde 5 op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo jacinta,
    Wat 'n vervelend weekend hebben jullie achter de rug.
    Ik hoop dat het met een goed dieet beter zal gaan met je dochter.En dan ook nog net als je jarig bent.Wordt maar snel beter Laura!

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel beterschap voor je dochter Jacinta...wat naar zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel heel vervelend zeg, je kind zo zien liggen is ook niet alles. Kan ik zelf ook niet zo goed tegen. Toen ik het las dacht ik blindedarmontsteking, maar dat is het gelukkig niet. Sterkte ermee!
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei wat zielig voor de'r !!
    Hopelijk knadt ze snel op.
    Moeders moesten een toverstafje krijgen de dag dat ze bevallen om alle ziekten en pijn bij hun kind weg te toveren.... dat denk ik vaak als er bij mij eentje ziek is, maar helaas werkt het niet zo he.

    Het allerbeste,

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk helpt het veranderen van het eetpatroon, want zoveel pijn is vreselijk. Sterkte en rust zelf straks ook goed uit!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Jacinta
    o wat vervelend zeg,zeker als je niet kunt slapen en die oijn voor zo'n meisje,hopelijk is ze er weer snel boven op,rust vandaag maar lekker uit dat helpt
    beterschap en lieve groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen