dinsdag 24 november 2009


nog maar een kerstkaartje gemaakt (moet er nog best veel maar goed)
ik heb hiervoor gewoon beigecardstock gebruikt waar ik een tintje donkerbeige van toga heb geplakt en toen een vel wat ons mildred mee bracht toen die hier was laatst
ik heb die laatste twee vellen ook gebruikt voor de sneeuwvlokken die bovenin geplakt zijn toen een 3d erop en vond hem zo best mooi geworden
het is weer een pyramid geworden( vind daar eigenlijk niet veel aan maar ik heb ze dus zal ze toch moeten gaan gebruiken he kan ze slechts weg gooien he??)
liefs jacinta

9 opmerkingen:

  1. Ja ik ben ook niet van de pyramise zoals je weet, ik geef ze weg...maar ik heb er ook niet zo veel meer. Maar dit is een heel mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje alweer een mooi kaartje, je gaat als een speer, hou je niet bij whihihihi hij is weer prachtig!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is best mooi geworden al ben ik ook geen favoriet van de pyramidevellen.
    Vind ze persoonlijk veel te simpel.....Geef ze meestal aan mijn moeder van 78 die ze wel leuk vind om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi!! Echt heel erg stijlvol!!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig kaartje hoor!
    ik heb wat voor je op mijn blog staan.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi, Ja ik moet er ook nog wel wat, we hebben nog even de tijd!!!
    fijne dag

    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart heb je gemaakt hoor en veel succes met het maken van je kerstkaarten
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Jacinta.
    Lieve plaatjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet niet precies wat je met pyramid bedoelt, maar ik vind je kaart erg mooi!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen