dinsdag 24 november 2009

award time



deze award kreeg ik van wendy en van mariska (bedankt ik ben er ontzettend trots op)

nu is het de bedoeling dat ik 7 dingen over mezelf vertel die mensen nog niet van me weten.
Daarna moet ik de award zelf ook naar 7 personen sturen..
hier komen ze dan

1 ik bel mijn zus iedere dag anders krijg ik ontwenningsverschijnselen

2 zit trouwens ook iedere dag hier rond te neuzen

3 ben ook maar weer eens aan de lijn want het werd te gek

4 ben sinds gisteren al 800gr kwijt jippie het begin is er

5 het is hier grijs en winderig bah geen leuk weer

6 zal blij zijn als het kerst is vind dat een leuke periode

7 zijn jullie het nu nog niet beu om die gekke praat van mij te lezen??? (lol)

ik mag hem ook weer doorgeven dus hier komen ze

mildred

ilonka

tanja

josé

saskia

kimmie

milnie

liefs jacinta

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jacinta gefeliciteerd met je award en dank je wel dat je hem aan mij doorgeeft. Ik vind het een eer. En ben er ook nog steeds trots op om ze te krijgen . Ik zet hem gauw op mijn blog hoor!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je leuke award
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen