dinsdag 6 december 2011

kerstkrans

deze krans zag ik bij marjanne (of nouja haar moeder) http://couleursetfantaisies.blogspot.com/ op haar blog en vond het een zeer leuk idee dus ik ben via de link bij anneke (http://hobbydoos-anneke.blogspot.com/) tercht gekomen waar de uitleg stond
dus ik gisteren naar de winkels hier (jammer genoeg hebben wij hier geen action dus alles was ook veel duurder maar dat mocht de pret niet drukken) en ik heb hem dus ook gemaakt nu zag ik net alleen toen ik hier de foto neer zetten dat mijn deco niet echt recht ligt maar goed dat ik ze nog niet vast geplakt had en ik ze dus nog  kan verzetten
in het midden staat nog geen kaars want die had ik geen maar gewoon twee kaarslichtjes de een in de andere voor de kleur hahahaha
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

liefs jacinta
ps de krans ook ingespoten met glitter maar dat zie je volgens mij niet zo goed hier jammer genoeg

6 opmerkingen:

  1. ooooooooooooo wat een mooie krans!!!
    echt super hoor!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi gelukt hoor! En als je foto vergroot en dan goed kijkt zie je de glitter wel hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Jacinta.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel erg mooi !!!!!!!!!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee stomdat wij geen ACTion hebben he? we hebben de Hema, nou ja ik dan, de Zeeman, wanneer kom de Action!! wat heb jij voor zakken gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Jacinta, heel feestelijk.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen