zondag 25 december 2011

fijne kerstdagen

ik wens even iedereen fijne kerstdagen toe en ook alvast een heel gezond en gelukkig 2012
ik ben op het moment niet thuis dus het is niet altijd makelijk om ergens een computer te vinden om te komen kijken naar iedereens kaarten
zelf heb ik wel wat kaarten spullen mee genomen maar omdat ik niet alles mee heb kunnen nemen vind ik ze zelf wel saai gevonden en ga als ik terug ben ze dan ook afmaken met plakparels en bloemen enz en zal ze dan pas hier neer zettten
ik hoop dat ondanks de kerstdagen jullie tijd hebben om iets te maken (ben stiekum wel blij dat hier in frankrijk maar 1 kerstdag is hahahaha) en hoop binnenkort weer gewoon bij iedereen langs te kunenn komen om te komen kijken naar jullie creaties
alweer een jaar voorbij waar blijft de tijd vraag ik me wel eens af  vooral als je terug gaat kijken maar goed dat is misschien geen goed idee wel dan??? misschien is het beter om alleen maar vooruit te kijken

nogmaals iedere fijne kerstdagen

liefs jacinta

2 opmerkingen:

  1. jacinta jij en je familie ook een fijne kerst, het is hier al bijna voorbij inderdaad. Natuurlijk gewoon blik op oneindig verstand op nul.... en doorgaan! (maar zoals je zegt, waar blijft de tijd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil jou en je familie ook nog fijne dagen wensen en
    een heel gezond en creatief 2012

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen