vrijdag 1 oktober 2010

zo daar ben ik nog even
vanmiddag de scanner gehad en kan dinsdag de uitslag op halen dus het is nog even wachten op de uitslag
maar toen
ik kwam thuis trok op een gegeven moment de pleister van mijn arm (waar het contrast vloeistof ingespoten was) en vond het raar dat mijn arm zeer deed en dik was
ik bellen nee mevrouw normaal gesproken moet dat niet gebeuren komt u maar gauw even naar de eerste hulp
ik weer terug (en ik kneep hem wel eerlijk gezegd)
daar foto's gemaakt nee het contrastvloeistof was niet verkeerd gegaan dus dat was een opluchting maar mijn adder had een "tikje" gekregen (weet niet eens het franse woord meer dat hij zei) en daarom was hij dik en warm en pijnlijk
nu zit ik hier met een mitalla en moet mijn arm een paar dagen laten rusten
er zitten gaasjes op met alchohol en ik moet die gaasjes regelmatig bedruppen met alchohol
het was me een dagje wel hoor
dus ben ik deze dagen niet overal te vinden dan is het omdat het niet makelijk is met een arm voor mij (mijn rechteram zit in de mitella en ben dus rechts)
ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe

liefs jacinta

5 opmerkingen:

  1. dit heb ik even gemist allemaal, wat vervelend voor je ik hoop dat er niets mis is met je nier! Sterkte met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. get jacinta,
    Is een beetje fout gegaan lijkt mij, maar het onderzoek zal wel goed gegaan zijn, ik hoop dat je niet veel pijn aan die arm zult krijgen!

    sterkte Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is wel heel vervelend ik hoop dat je arm snel weer beter is. En sterkte voor maandag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè vervelend zeg. hoop dat je je snel weer beter voelt en dat de uitslag ook niet tegenvalt!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend zeg Jacinta,hoop dat de uitslag goed is.
    Sterkte met je arm.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen