donderdag 30 september 2010

even geen kaartje

vandaag even geen kaartje maar een berichtje
ik ben de laatste dagen misschien niet veel hier geweest maar dat komt omdat ik nog al wat onderzoeken heb gehad
bloedprikken voor mijn nier
foto's van mijn rug en heup laten maken
terug naar de dokter met alle uitslagen en nu moet ik voor mijn rug en heup naar de therapie (ok dat is niet zo erg en er is gelukkig niet veel te zien er zit een spier of zoiets vast)
maar nu moet ik morgen ook door de scanner want mijn nier blijft zeer doen ( en ik heb er maar 1 dus daar ben ik extra zuinig op)
daarna zien we weer verder wat we dan moeten doen misschien is het niets maar voor de zekerheid moet ik toch door de scanner dus even hopen dat het niets is
ik hoop wel een deze dagen een kaartje te maken want ons mam word volgende week 65 dus daar moet toch wel een kaartje naar toe he??

dus even duimen voor mij morgen

liefs jacinta

4 opmerkingen:

  1. Nou dat ia allemaal niet zo mooi maar gelukkig dat je rug en heupen verder goed zijn, nu maar hopen dat de scan ook een goede uitslag geeft voor je nier, ik zal zeker voor je duimen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend voor je! Ik hoop dat het allemaal meevalt en je nier helemaal goed is. Sterkte.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Jacinta
    Ik ga duimen voor je dat je nier goed werkt hoor!!!
    sterkte
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei oei ik ga een kaarsje voor je branden dat alles vlug weer beter wordt en je verlost bent van je pijn
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen