zondag 16 mei 2010

sarah kay

goh zie nu pas dat de achtergrond wel erg blauw is

ik heb dit kaartje gisteren zitten maken dacht laat ik mijn sarah kay weer eens voor de dag halen
ik heb beige cardstock gebruikt daarop wat bruin papier en daarop weer groen cardstock (wat hier een beetje bruin overkomt net als de rest) en toen wat papier van my minds eye waar wat glitter in zit
die kleuren heb ik ook gebruikt voor de bloemen die hier en daar erop zitten
het plaatje daar de cuttlebug gehaald en met foam opgeplakt de rand met inkt bewerkt( distress)
en toen nog wat plakparels
het valt soms niet mee vind ik om de goede kleuren te vinden die bij het papier passen maar ik vond deze wel mooi geworden

liefs jacinta

8 opmerkingen:

  1. ha zus!!

    nou ik vind het ook erg goed gelukt, de kaart is erg mooi!!! mooie kleuren ook en de stempel is ook al zo mooi gekleurd!!!

    xxxxx mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou je bent niet de enige iki heb daar ook moeite mee maar je hebt er een prachtige combi van gemaakt ik vind hem zeer geslaagd
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuw wat een schitterend kaartje en je hebt
    hem super mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief kaartje!ook mooi gekleurd. Die blommetjes zijn ook leuk om ze zo terug te laten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwwwwwwwwwwwwww ik vind hem toppie hoor
    ach
    komt je kaartje mooi uit

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal geweldig!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Jacinta,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Jacinta, ik vind dat je 'm mooi ingekleurd hebt, ik ben zelf niet zo'n fan van dit soort stempels, al dat gepriegel met inkleuren, daar heb ik niet zo'n geduld voor!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen