zondag 9 mei 2010

dit magnoliatje had ik al een tijdje en ik dacht laat ik er weer eens iets mee proberen
ik heb de schets bij tiets gevonden en er toen dit kaartje mee gemaakt
ik heb de stempel in gekleurd met distress alleen is het jurkje wat mislukt die begon te vlekken hoe dat komt weet ik ook niet
ik heb de beige stukjes papier met inkt bewerkt zodat ze er toch wat uitsprongen dezelfde inkt ook gebruikt voor de tekst
een vogelbradje en wat bloemetjes met een stukje lint er bij
ik had misschien wat plakparels kunnen gebruiken maar dat kan altijd nog

ik wens iedereen een fijn (moeder)dag toe

liefs jacinta

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje is dit geworden.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jacinta
    wat een schattig kaartje geworden zeg!!!
    fijne dag

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is het geworden
    en jij ook een fijne moederdag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een lekker vrolijk kaartje hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi!!!

    oooooooooooo, deze vind ik supermooi, wat een mooie kleuren zeg!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen