zondag 7 maart 2010

probleem opgelost

hehehehehe het is xavier gelukt ik kan weer overal langs komen kan ook weer gewoon verbinding maken niet meer via via dus dat is ook heel fijn
morgen ga ik op mijn gemakkie weer een rondje maken bij de creaties hoor
weet je dat ik echt ontwenningsverschijnselen kreeg?? ik kon er wel op en alles zien maar geen berichtjes achter laten is ook niet leuk hoor
maar dat is gelukkig achter de rug en nu maar hopen dat het zo blijft he

ik wens jullie meteen een hele fijne week toe

liefs jacinta

7 opmerkingen:

  1. nou, gelukkig maar... veel plezier met rondsnuffelen en berichtjes tikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera! Wat een raar gedoe toch, weet je nou waar het van kwam? Je hebt wel mazzel met een man die de weg weet in de computers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je er weer op kan ik
    zou me ook geen raad weten zo
    verslaafd ben ik

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeeeeee welcome back!!!!!
    Gelukkig heeft je mannetje het op weten te lossen.
    Hier zou het een complete chaos worden in zo'n geval.Wij zijn allebei digibeten............
    We hebben deze week een nieuwe printer gekocht, maar krijgen het ding niet geinstalleerd dus dat zegt al genoeg of niet dan?

    groetjes uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he he zal blij zijn om te lezen wat je weer van mijn kaartjes vond ik zou zeggen welcome home into the blogworld
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het nu wel gelukt is, Ik zag dat je al weer langs geweest was, had je berichtjes wel gemist hoor!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat goed van xavier he!! zo zorgt hij ervoor dat je nergens meer op kan en zo zorgt hij ervoor dat je dat weer wel kan!! haha!!!
    maar fijn dat je weer lekker kunt rondneuzen he!!!

    doei doei xxx

    BeantwoordenVerwijderen