donderdag 11 maart 2010

dit kaartje maakte voor dezelfde persoon die ook de mannenkaarten bestelde
ze wou een leuke bloemenkaartje en dit kwam er uit
ze vond hem heel mooi trouwens ik ook wel
ik heb maar weer mijn lintjes mal gebruikt op whitewash maar dan de achterkant er van gebruikt zal ik maar zeggen
het rose achtige papier tja ik weet niet meer van wie dat is
bloemen 3d erop en met de pons nog wat vlinders geponst uit whitewash en daar wat liquidpearls op gedaan
beetje paars is hij wel geworden maar mooi paars is niet lelijk wel dan????

liefs jacinta

10 opmerkingen:

  1. ooooooooo hij is schattig hoor
    mooi kaartje heb je gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor Jacinta, ik vond je mannenkaarten van gisteren ook mooi, maar ik had geen internet, vandaar nu het commentaar. Ik doe bij mannenkaarten meestal ook geen bloemen, maar knoopjes of een specifieke charm, van hobby of zo.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem scitterend hoor en paars is een van de kleuren die ik graag gebruik
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ik vind paars altijd een beetje chique,stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje. Hele mooie kleuren.

    LIefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt,en wat een mooie bloemen,...ha ha,..grapje..het is wel een makkelijke bloem,je kunt hem links , rechts of op zijn kop doen,maar je kaart is super mooi geworden....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje, vind de kleuren fantastisch!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en die pons met dat
    lint erdoor is wel heel erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart zeg!!!!
    ik vind het heel mooi het paars bij elkaar!!

    was het leuk het uitje???

    xxxxxx mildred

    BeantwoordenVerwijderen