woensdag 17 februari 2016

Update

Hallo

Er is een hoop veranderd in 2016 voor mij.
Leuke dingen en minder leuke dingen.
We zijn verhuisd en hebben nu een mooier en groter huis en meer tuin en ja wel ik heb een hobbykamer ;) dus dat is echt fijn (ookal had ik eerst een hobbyzolder)
maar wat minder leuk is dat ik mijn baan kwijt ben :'(
Ik werd netjes verteld dat er geen geld meer was om mij te houden en kan wel zeggen dat ik het erg jammer vond maar aan de andere kant ook blij was dat ik daar weg kon omdat er toch wel het een en ander was wat niet echt eerlijk was.
Nu heb ik natuurlijk wel weer tijd om te gaan knutselen zo gauw ik hier alles op orde heb want er komt toch wel het een en ander bij kijken bij een verhuizing.

liefs jacinta

1 opmerking:

  1. Het was inderdaad al weer een tijdje geleden. Wat jammer dat de baan niet geworden is wat je ervan verwacht had maar er komt vast wel weer iets anders op je pad.
    Wel fijn dat je een mooi huis hebt gevonden, heel veel woonplezier gewenst

    BeantwoordenVerwijderen