maandag 9 februari 2015

kaartje met ducthdoobadoo mal

Jawel hier is dan eindelijk weer een kaartje......
Heb een drukke periode achter de rug en toen viel vorige week ook nog eens internet uit en toen verloor ik mijn mobiel:(

Met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge bij dutchdoobadoo(http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/02/dutch-doobadoo-challenge-februari.html)
Ik heb papier gebruikt wat ik nog had liggen en weet eerlijk gezegd niet meer waar het vandaan komt hahaha
ik vond het eerlijk gezeg een beetje moeilijk omdat ik toch een beetje te druk papier uitzocht denk ik en dat het moeilijk was om daar iets bij te doen maar uiteindelijk ben ik heel blij dat het me toch gelukt is en niet al te onaardig ;)

Liefs Jacinta

7 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Jacinta!
    Mooie kleuren bij elkaar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Jacinta en mooi van vorm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk!! Volgens mij Mark je een hele goeie kans! Wat een pech voor jou vorige week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat dacht je mail twee keer ;)
      ja het was echt een rotweek zeg pffff nu maar hopen dat het voorbij is al die pech
      xxx

      Verwijderen
  4. Hij is super leuk!! Volgens mij Mark je een hele goeie kans! Wat een pech voor jou vorige week!

    BeantwoordenVerwijderen