zondag 16 februari 2014

kalender




Ja wel daar ben ik weer!
Het werd weer tijd......
Nu zullen jullie wel denken kalender ?? maar ik zie niets... Dat klopt ik zet er morgen een foto op zoals hij is geworden.
Hier zien jullie een overzicht wat ik gebruikt heb, een kalender die gewoon wit is waar verder eigenlijk niets op staat, papier van graphic 45 place in time.

Et oui je suis de retour!
Il était temps n'est pas....
Maintenant vous vous dites calendrier ?? mais ou alors.... Je mets demain la photo du projet fini.
Ici vous voyez une petite aperçu des chose que j'ai utiliser pour ce projet, un calendrier simple tout blanc, et du papier de la serie place in time de graphic 45.


Tot morgen voor het eindproject
A demain pour le projet fini

Jacinta

4 opmerkingen:

  1. heee ook weer terug in blogland!!! ;)
    nou spannend hoor, ben benieuwd hoor hoe de kalender eruit zal zien! ;)

    mildred xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Leuk dat je er weer bent. Ik ben heel benieuwd naar de kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Leuk dat je er weer bent. Ik ben heel benieuwd naar de kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had eerste je latere bericht gelezen en een reactie achtergelaten, maar het resultaat is idd erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen