woensdag 30 november 2011

goh alweer doosjes.....

deze doosjes heb ik gemaakt voor de aqualeraren voor het  kerst ik had nog wat chocolade over en die er in gedaan dus een lekker doosje vol chocolade ik zelf vind het blauwe heel mooi geworden en ik denk ook wel dat ze er blij mee zal zijn

zo en deze zijn voor ons laura en erwan ook gevuld met chocolade dacht het is toch wel wat anders dan de chocolade gewoon met pak papier in te pakken ik vond dit leuker
bovenop bij de strik zit ook een bedeltje van glas dat ik vond in een winkel hier (het waren eigenlijk armbandjes maar die heb ik dus kapot geknipt..)
tuurlijk achter ook wat versierd, wat tekst erbij en wat dewdrops
en voila dit kwam er uit

liefs jacinta

7 opmerkingen:

  1. wat kan ons doosje toch mooie doosjes maken! hihi!! :p

    maar ze zijn erg mooi!!

    groetje smildred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er weer heel leuk uit en ook nog wat lekkers wat wil een mens nog meer
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er wel heel gezellig uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke doosjes zeg!! en de inhoud....mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig met al die mooie doosjes, de een is nog mooier dan de ander, maar die blauwe is ook mijn favoriet.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. |Harstikke leuk zeg. En ja, ik ga ook voor de blauwe hoor. ( ik stuur je effe mijn adres hahaha)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige doosjes Jacinta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen