woensdag 23 februari 2011

even minder tijd

even geen kaartje maar een berichtje om te zeggen dat ik even wat minder tijd ga krijgen
xavier zei laatst tegen mij aangezien het moeilijk is om werk  te vinden in de administravive kant  waarom ga je niet proberen om ziekteverzorgster te worden (althans zo staat het vertaald in mijn woordenboek)?
ok dacht ik waarom niet vind het atlijd leuk om onder de mensen te zijn kan het altijd proberen he??
dus ik ga op zoek naar info enzo en kwam erachter dat om die kursus te volgen je eerst een concours moet doen om geselecteerd te worden en die is 23 maart aanstaande (paniek!!!!!!!!!)
dus ingeschreven boek gekocht en ik ga dus flink leren want ben toch wel weer een tijdje van school af  he??
ik kom wel af en toe kijken maar misschien niet iedere dag sorry

José zag dat ik een award heb gehad bedankt vind het een hele eer moet hem nog opzoeken heb hem opgeslagen maar weet niet meer waar (dom dom dom)

liefs jacinta

5 opmerkingen:

  1. Zo dat is wel weer eens heel iets anders
    dan administartiefwerk, ik wens je heel
    veel succes met het leren voor 23 maart
    en hoop dat je geselecteerd wordt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aide Soignante? Super!! ja kan er alle kanten mee op, zelfs voor je eigen rekening in een cabinet, of later doorleren voor verpleegkundige. Ik heb destijds Auxiliaire de Puericulture gedaan dat is hetzelfde, maar voor kinderen en daar kan je toch minder mee dan met Aide Soignante! Hartstikke goed, en je vindt er ZEKER werk mee! En als je het concours nu niet haalt dan de volgende keer! ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jacinta,

    Wat leuk zeg, een nieuwe uitdaging voor je!
    ik ben naar de andere kant geschwitcht ( dat klopt niet maar je begrijpt me waarschijnlijk wel).
    Ik ben van origine bejaardenverzorgende en heb om gezondheidsredenen moeten overstappen naar een administratieve baan.
    Heel veel succes,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe gaat het intussen met je ??

    Ik heb een award voor je op mijn blog.

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacinta!

    Ik wil je als eerste natuurlijk heel veel succes wensen met je mogelijke nieuwe studie en het vinden van een baan!
    Toch wil ik je nog wat geven,want ik vind het altijd erg leuk om je blog te bezoeken,als ik er kom dan geniet ik van je mooie blog layout en je creaties.
    Dus als je in de gelegenheid bent,mag je even op mijn blog langskomen en dan kan je het meenemen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen