donderdag 27 januari 2011

tja weer een rose kaartje
had namelijk het stempeltje ingekleurd met mijn nieuwe promarker en kwam er toen pas achter dat ik niet eens gekeken had naar papier maar vond gelukkig in de nieuwe bloks die ik heb gehad dit papier
mijn nieuwe randpons ook gebruikt
een leuke grote bloem wat dew drops en dit kwam er uit

het gaat gelukkig wat beter met ons laura maar goed opkikkers zijnaltijd welkom hoor
marjanne en hetty alvast bedankt voor de hulp ik weet zeker dat ze dat heel leuk gaat vinden

liefs jacinta

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en ook een leuke stempel is het.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart heb je weer gemaakt !!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi!!!

    wauw wat een mooie kaart zeg!
    wat een mooie bloem! Een echte emmie kaart, helemaal haar kleuren!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief kaartje heb je gemaakt, Jacinta!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en wat fijn dat het
    ]met Laura weer wat beter gaat morgen doe
    ik de kaart op de bus

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen