zondag 7 november 2010

ben druk bezig geweest dit weekend om een theelichtkaartje te maken en ik moet zeggen dat het aardig gelukt is nu is helaas de computer (zoals gewoonlijk) weer eens kapot en ik zit nu even op de laptop van ons erwan
ik kan ze dus helaas nog niet laten zien dus jullie moeten nog even wachten
ik heb het ook wat druk deze week dus als ik niet meteen langs kom dan weten jullie waarom
aanstaande zaterdag komt de hele familie uit nederland gezellig over voor de verjaardag van ons laura (die 18 wordt waar blijft de tijd)
en dan brengt ons mildred lekker haar knutselspullen mee en ook mijne nieuwe dingen die ik besteld heb (magnolia ink, stempels en ik weet niet eens meer wat nog meer hahahahaha) en gaan wij even gezellig kaarten maken als we er de tijd voor krijgen

ik wens iedereen meteen een hele fijne week toe

liefs jacinta

6 opmerkingen:

  1. dat gaat daar plezant worden als de familie over komt.
    Ik moet ook nog een bij mijn tante in frankrijk geraken ben er nog nooit niet geweest.
    Ben benieuwd daar de kaarsenhouderkaart.
    Groetje sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Jacinta,
    Gezellig dat je familie overkomt. En dan nog knutselspullen meebrengt... dat kan niet meer beter nietwaar.
    Ik ben benieuwd naar je theelichtjeskaart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacinta
    Heel veel plezier met je dierbaren, geweldig veel pret met het knutselen
    Ben zeer benieuwd naar je kaart met de theelichtjes
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter en wat leuk dat de hele familie overkomt. nou knutsel ze maar lekker en ik zie je creaties el weer verschijnen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een fijne week! Jammer dat we je theelichtje niet kunnen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi jacinta

    Die vouw kaart is echt niet zo moeilijk om te maken daar heb ik een patroon vabn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen