woensdag 24 februari 2010

probleempje

hehehehe via via via vele omwegen kan ik gauw dit berichtje plaatsen
dit berichtje typte ik woensdag en kreeg het eindelijk vandaag (vrijdag) pas voor elkaar dat hij op mijn blog komt te staan)

ik kan jullie mooie creaties ook gewoon bekijken maar het lukt me nog steeds niet om een reactie achter te laten onder de kaarten bij jullie

nu hoorde ik dat er schijnbaar meer zijn die dit probleem hebben dus ik kijk het nog een paar dagen aan en anders denk ik dat ik een nieuwe blog maak

denk dus niet dat ik niet langs kom ik zit vaak te kijken naar jullie kaarten en ik zie toch vele mooie kaarten voorbij komen

ik hoop dat de problemen gauw over zijn en dat ik weer gewoon bij iedereen een berichtje kan achter laten



liefs jacinta

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jacinta,ik heb in het begin ook zo zitten tobben,na vijf blogs ging het,bij mij ging het om mijn url,sucses.

    groetjes marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacinta,

    Hopelijk zijn je blog problemen snel van de baan. Ik ondervind zelf geen hinder.

    Grtjs en een fijn weekend,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat vervelend, maar je moet eens bij Karin kijken die een helpdesk heeft: http://bloggendoejezo.blogspot.com/
    Misschien heeft zij een oplossing voor je, het is zonde om een nieuw blog aan te maken, dan raak je al je oude berichten kwijt :((

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacinta;

    Wat vervelend dat je geen berichtjes kan achterlaten!
    Hoop voor je dat het probleem snel opgelost is!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacinta, ik hoop dat de problemen gauw voor je zijn opgelost.... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen