dinsdag 1 december 2009



deze twee kaartjes heb ik gisteren middag op mijn gemak zitten maken
voor het bovenste roodcardstock gebruikt daarop twee randjes scrappapier geplakt wit cardstock bewerkt met inkt en daar het plaatje op geplakt wat takjes en sneeuwvlokjes en dit kwam er uit
voor de onderste kaart wit cardstock als ondergrond daarop scrappapier van kars geplakt daar weer wit op en het plaatje toen met mijn nieuwe bloemenpons een wit bloemetje uitgeponst en daarop een sneeuwvlokje geplakt waar ik het rose scrappapier nog een keer gebruikt heb aangezien het papier vol zit met glitter verder alleen nog een sneeuwvlokje onderin en klaar was hij weer
ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden
liefs jacinta

11 opmerkingen:

  1. Wauw wat een vreselijke lieve en mooie kaartjes echt top

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacinta
    Ik vind het weer 2 schatjes.
    mooi gedaan.
    xxCorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik zie dat je gelijk aan de slag bent gegaan! Ze zijn enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOi!!

    wat een ontzettend mooie kaarten zeg!! echt schitterend!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeej Jacinta!!

    Wat heb je weer een super sgattige kaartjes gemaakt!
    Te lief!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdjes weer...wat zijn het toch lieve plaatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan 2 hele mooie kaartjes.
    Fijne dag, liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke en mooie kaartjes weer, vind de plaatjes van Eline gewoon te schattig!

    Liefs,

    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lievertjes Jacinta! Je bent wel heel actief met kaartjes maken zeg.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze alle 2 super gemaakt hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaartjes Jacinta,leuke plaatjes en wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen