dinsdag 16 juni 2009

morehead meisje

de moreheads blijven toch mijn favorieten moet ik zeggen en het lukt me dan ook meestal om er iets moois mee te maken
ik heb de witte kaart met brillance bestempeld daar rose scrappapier( van toga) opgeplakt en toen weer gewoon wit
3d erop
bloemetjes met een stukje lint en onder twee brads

liefs jacinta

je dois dire que les moreheads reste mes préfère pour faire des cartes et en général j'arrive a faire une belle carte avec
j'ai pris du papier blanc que j'ai tamponner avec brillance la dessus de scrappapier de toga et puis du blanc
3d
quelques fleur avec un petit bou de ruban et des brads
bisous jacinta

9 opmerkingen:

  1. salut .. Je suis de l'Indonésie ... désolé si mon français est la langue bad.I lire votre article, il est gentil. Et j'aime votre blog et je veux être à vos amis, j'espère que votre visite mon blog et laisser votre commentaire. si vous avez des difficultés en langue, vous pouvez utiliser google traducteur pour traduire mon message. remercie ses amis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    heel mooi je Morehead kaart, hele mooie combinatie van al de kleuren !!!

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik kom er bij jou soms ook haast niet op. Ik heb me eerst als volger afgemeld en toen weer opnieuw ingeschreven, maar mijn blog staat er niet op, heel raar.
    Wat was dat voor story op HJ? ik kom er haast niet meer sinds ik mn blog heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o ja sorry, mooi kaartje!!! heeeeeel lief, schattig roze meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Jacinta, wat een lief plaatje,heel fijntjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooooooo, die is lieffffffffff!!
    heel erg mooi!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een heel lief en schattig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een lieverdje zeg. Echt prachtig mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jullie houden alle 2 van morehead maar moet zeggen dat het ook leuke plaatjes zijn en je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen